I Don’t Like Crocs!

I don't like these shoes.

I don’t like these shoes.

Or, I just don’t even get it why people love these shoes which tip are round and fat, and holey, with overbright colors. So not pretty and it looked childish. So why do people keep hunting these shoes? Aren’t there any prettier footwears? I don’t even wanna have one though I get it for free.

By the way, if you wonder, Crocs is on sale in Sabuga, Bandung, Indonesia, and it’s discounted for 70%. Only until December 5th. Little tip for you: Don’t forget to bring your portable chair. It’s a long queue. :p

And this is not advertisement!

Advertisements

35 Comments (+add yours?)

  1. Ditter
    Dec 03, 2010 @ 23:43:25

    Mmmm… soale (kabarnya) sepatu merk itu nyaman banget dipake. Bahkan konon nggak ada yg bisa menyamai kenyamanan yg dihasilkan produk itu…. Tapi aku nggak tau pasti, soale nggak punya, hehe….

    Reply

  2. gajah_pesing
    Dec 03, 2010 @ 23:53:02

    I like your reason about that

    Reply

  3. efahmi
    Dec 04, 2010 @ 04:43:01

    Nnnggg… Kalo aku pake crocs gimana ya? 😀

    Reply

  4. Kimi
    Dec 04, 2010 @ 09:00:29

    I don’t like Crocs, either. Klo orang2 bilang pake Crocs itu nyaman, lah ya masih nyaman sepatu lawasku. Aku pernah njajal Crocs karena penasaran dengan harganya. Pas dicoba, I still love my shoes. Much much love. *halah*

    Reply

  5. Mahathir
    Dec 04, 2010 @ 10:16:30

    I like the shape that fit to my ” fried banana ” foot..

    Reply

  6. Sandall
    Dec 04, 2010 @ 18:02:40

    banana foot ???

    Reply

  7. Mahathir
    Dec 05, 2010 @ 08:45:11

    Not banana foot, fried banana foot,actually my shoe size 43, but it wider than usual foot, thats why some crocs sandals fit my foot (the wide one)

    Reply

  8. partnerinvain
    Dec 05, 2010 @ 11:32:44

    I don’t like crocs but I love clogs!

    Reply

  9. mLengse
    Dec 07, 2010 @ 19:30:59

    baru tau namanya crocs

    Reply

  10. depz
    Dec 08, 2010 @ 07:31:59

    haha!!!

    sejak awal ngliat barang aneh ini, gw udah jijay ngliatnya aja
    sounds so lebbay sih, tp beneran deh gw ga suka n sama kayak elo vik
    ga ngerti knp org2 (mulai dr anak2 sampe org tua) bisa make benda aneh ini.
    dan lebih heran lagi katanya harga originalnya mahal

    oh mayy….

    Reply

    • Vicky Laurentina
      Dec 08, 2010 @ 07:35:49

      Waktu gw masih tinggal di Cali dulu, gw sering liat tetangga-tetangga gw yang anak-anak kecil sampek emak-emak pakai crocs palsu ke mana-mana; ya ke pasar, ya ke sekolah, ya main di lumpur. Ngeliatnya gw berjengit, nih barang udah modelnya konyol kok malah dipalsuin pula..

      Reply

  11. suduthati
    Dec 08, 2010 @ 08:41:00

    I got two pairs of this crocs…nothing special actually.What I dont like most of this pairs is; The price for the original ones…lol. Bener2 dach, coba kemaren saya beliin cendol…hihihhii…kembung dah perut saya…
    Nice to know you, sista

    Reply

  12. suduthati
    Dec 09, 2010 @ 15:58:33

    huahahaha..crocs nya diminum OK, tp abis itu siap2 sering ke toilet…bezeerrrr….hihihii

    Reply

  13. Ceritaeka
    Dec 10, 2010 @ 16:50:21

    I don’t like this shoes er.. (shoes or sandals) too 😐
    Dont care whether it’s gonna sale up to 90%
    I’m juz not interested on it…

    Reply

  14. fitrimelinda
    Dec 14, 2010 @ 22:05:57

    i don’t like too..lebih nyaman sandal jepit..hihihi

    Reply

  15. nitnot
    Dec 26, 2010 @ 12:10:23

    Aq pertama kali liat langsung udah gak tertarik aja…kliatan aneh gitu..heheheee…tapi kalo nyoba..blom pernah sih… :))

    Reply

  16. johnterro
    Dec 30, 2010 @ 07:14:59

    saya pernah pake … nyaman sih
    tapi kalo lihat orang lain pake, kug jadi illfeel yah 🙂

    Reply

  17. anna
    Jan 04, 2011 @ 19:14:06

    eh sama ..
    gak kepengen tuh punya yang begituan.. kayaknya ndut gitu lho..

    Reply

  18. Avy
    Feb 08, 2011 @ 20:47:43

    English Version…… i dont’t have a crocs until now. what benefit of crocs?

    Reply

  19. Latree@Dandelion
    May 04, 2011 @ 05:21:24

    sekarang banyak modelnya. yang ga gemuk ada. yang bahannya kanvas juga lumayan.

    tapi aku tetep ga kuat belinya 😀

    Reply

And how do you think about it? ;-)

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: