Ouch! And Nobody Awared about That?


Once upon a time, Cinderella got married to Prince Charming.

Both evil stepsisters of Cinderella, Grunella and Barbetta, dressed up for the ball at the castle.

Today, the Buckingham royals remain dress up like Cinderella and Prince.

Even, those Buckingham ladies also dress up like the stepsisters!

Advertisements

21 Comments (+add yours?)

  1. Cahya
    May 18, 2011 @ 11:36:39

    Yang membuat film Disney-nya seorang cenayang :lol:.

    Reply

  2. Veenyo
    May 18, 2011 @ 14:26:01

    Mba, itu hasil photoshop, dear.. πŸ™‚ go check the original Cinderella movie. Prince Charming actually wears a white suit, instead of red. and those step sisters, one is wearing a green dress, the other’s wearing a purple one. itu cuma kerjaannya orang2, but really funny tho! πŸ˜€

    Reply

  3. ina
    May 18, 2011 @ 16:59:48

    Wakaka..si Vicky sempet2nya merhatiin ya

    Reply

  4. @zizydmk
    May 19, 2011 @ 08:00:01

    Hahahaaa….
    Aduh bisa ya sama begitu. Para ladies mungkin terinspirasi dengan film itu? Ya mungkin waktu kecil sering nonton dan tanpa sengaja terekam di kepala, suka dengan warna baju spt itu. Jadinya sama deh :))

    Reply

  5. efahmi
    May 19, 2011 @ 12:26:29

    haha, untung cuman photoshopan. coba kalo beneran warnanya gitu, fashion designer keluarga kerajaan inggris itu kurang ajar pol! πŸ˜†

    Reply

  6. Asop
    May 19, 2011 @ 13:21:48

    Saya gak memperhatikan itu… :mrgreen:

    Reply

  7. dv
    May 24, 2011 @ 08:00:12

    ooo jadi ini sotoshop toh πŸ˜€
    kirain kebetulan yang disengaja..halah πŸ˜€
    btw salam kenal yah πŸ™‚

    Reply

  8. fitrimelinda
    May 27, 2011 @ 23:39:25

    wuiihh..mirip yagh..hehehe..
    πŸ˜€

    Reply

  9. miwwa
    Jun 07, 2011 @ 15:16:57

    what a coincidence!! Hahaha… XD

    Reply

  10. nindaaa
    Jun 07, 2011 @ 17:08:59

    sempet mikir beneran mbak, kalau aku gabaca komennya juga ngga bakal tahu ternyata itu hasil pewarnaan sotosop hohoh

    Reply

  11. lina@women's perspectives
    Jun 11, 2011 @ 20:50:45

    Supaya lebih yakin, saya mau nonton lagi deh filmnya…

    Reply

  12. Orin
    Jun 16, 2011 @ 19:35:04

    Hi mba Vicky, lgsg menuju postingan ini begitu mampir coz lucu bgt, even cuma photoshop. Ada2 aja ya orang2 ituh ^^

    Reply

And how do you think about it? ;-)

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: